22 Ocak 2008 Salı

Duy Çığlıklarımı

Duy Çığlıklarımı


Boğulurcasına bir sıkıntı var içimde
Artık kendimi kandrısamda unuttun diye
Unutmanın acısıda varmış bilmezdimde.


Hayat oyun oynuyor benimle,sen oyun oynuyorsun
Seneler geçti hala gelmiyorsun
Ne yapayım unuttum desemde unutulmuyorsun
Bağırıyorum çığlık çığlığa,sen duymuyorsun!

Hala deli gibi sevsemde seni
Güvenemiyorum içimdeki sese
Yalan söylüyor o deyip kendimi kandırıyorum yine
Ne kadar bundan nefret etsemde.

Vazgeçmek doğrumu bilemiyorum
Bu karışık bilmeceyi çözemiyorum
Ne yazıkki gittikçe karmaşıklaşıyorum.

Bir gün seni hiç düşünmesem
Ertesi gün aklımdan çıkmıyorsun,çıkamıyorsun
Sen bunları bilmiyorsun,kim bilir belkide başkasını seviyorsun
Benim sevgim sana değil senin varlığına
Geri ver sevdiğimi Ankara!

İçimi boşalttıkça azalıyor benliğim sanki
Son sözlerim bitiriyor herşeyi


Sev demiyorummm
Çığlıklarımı duyda


Duyda bitsin artık haykırışlarım!!!



Gamzelim

Hiç yorum yok:

Arama Motoru