22 Ocak 2008 Salı

Ciğerin Yansın




Birikti ugrunda döktügüm yaslar

Al götür vicdansiz ruhun yikansin

Her günüm hasretin zulmüyle baslar
Ahimi hakettin cigerin yansin

Bilseydim duyguya yer yok dininde
El pençe durmazdim hayalin önünde

Kapkara yas tututum dogum gününde
Nesemi yok ettin cigerin yansin

Dogustan sevgiye aska meyildim
Kimsenin lütfuna muhtaç degildim
Bir sana diz çöktüm sana egildim
Canima tak ettin cigerin yansin

Sen ince agrimsin veremdim sana
Aleme haramdim, haremdim sana
Askinla tutusan ,keremdim sana
Aslidan çok ettin cigerin yansin

Düssemde kalkarim tutma elimden
Gururum merhamet ummaz zalimden

Beddua çikmazdi sair dilimden
Sabrimi tükettin cigerin yansin

Sineni kaplasin bu onmaz yara

Hayatin boyunca gölgemi ara

Degil mi sen benim yüzümü kara
Saçimi ak ettin


"Ciğerin Yansin..."
"Ciğerin Yansin..."
"Ciğerin Yansin..."
"Ciğerin Yansin..."

Alıntı

Hiç yorum yok:

Arama Motoru