25 Ocak 2008 Cuma

Andım olsun yar, dönmeyeceqim sana ..

Aldanmam artık qözlerine hayır hayır inanamam Kandıramazsın ufak yüreqinle Aldatamazsın başka yüreklerleEkleyemezsin başka bir kalp yüreqime Hayır hayır aldanmam artık qözlerine söz ver bana. Söz ver bu aşkı unutmayacaqına..

ßitti mi dersin aldanır mısın yoksa aldatır mısın? Karar ver bukadar deqişken olamazsın
Kıyamet kopacak hadi tut elimi.. Hadi son kez istediqimi ver Gözüm açık qitmeyeyim..Hadi tut elimi! Yoksa düşeceqim, yoksa kıyamet kopmadan qideceqim. Yoksa… Aldanır mısın yalanlara

ßitiş düdüqü caldıqında oysaki daha yolun başındaydım ben..İpe yaklaşan sendin, senin icin bitmişti, sen qaliptin! Yorulmuştum ben koşmaktan. Yalan..Kaybedince böyle yalan atarmış insanßitmesin istemiştim sadece..Yürüdüm adeta Sindire sindire.. ßiraz daha uzun sürsün istemiştim oysaki amacım kötü deqildi. Ne var yani yürümek de mi yasak oldu sank ßen bitmesin diye cabalarken, bir baktım ki sona varmışsın sen.. Olsun..Yoruldum derim bende palavra sıkmaya alıştım zaten

ßir keşkeye daha dayanacak qüc yok kalbimde..
Hayır hayır aldanmam artık qözlerine Kanmam yalan sözlerine Ama..yinede söz ver sen.. Yemin olsun unutmayacaqıma dair sana, seni,sonsuza…….

ßen,yaramaz bir cocukken, aldanmışım kahpeliqe daha temizken
ßembeyaz kalbim daha kücükken kirlenmiş anlıyacaqın alışkın beden

Aldanmam artık qözlerine, aldanamam .. Katlanamam artık anla unutamam
Yaramaz bir cocuqa yakışmaz usturuplu oturmak. Yakışmaz aşık olmak ßana sen yakışmazsın işte anla..Kekeliyorum bak haykırırken sevdamı Hece hece .. Kıstım sesimi kimse duymasın diye

Aldanmam artık qözlerine söz ver bana.. Söz ver bu aşkı unutmayacaqına..
Ahdım olsun yar, dönmeyeceqim sana ..

Alıntı

Hiç yorum yok:

Arama Motoru