25 Ocak 2008 Cuma

ben hiç büyümedim


Damarlarımda dolaşır,kalbime gelince çağlardın,zihnimin labirentlerinde dolaşır,
Kaybolunca ağlardım,sensizliği yazar öylece susardım,kendime yetememişim meger anladım.
Süslü ışıklı caddelerde (yak)ışıksız yüzümle dolanıyorum,vitrinlerin camlarında-
yüzümün yansımasına takılı kalıyorum,benim için örülmemiş satın aldığım atkıma sarılıyorum,
sapkamı yüzüme indirip yüz hatlarımı saklıyorum.Geri dönmemecesine gidilebilitesi
yüksek bir olasılık taşıyor yüzündeki ifade,ben yine kalemle cümle cümle satırlarımı bileyeceğim,keskinliğiyle boğazıma dayayıp intihar edeceğim,tabiki sen gittikten sora,
aklımdan gecenleri gözlerime yansıtmayacağım.

Yol gördüm gidemedim,maske takmışlardı yüzleri göremedim,çok insan tanıdım doğru arkadaşlar seçemedim,çok masum geldi ses tonları yalanları his edemedim,hapşırdım çok yaşadım sakallarım bir karış ama ben hiç büyümedim...
Alıntı

Hiç yorum yok:

Arama Motoru