1 Mart 2008 Cumartesi

Yaslan yalnızlığıma

[´ biR muCize iStiyoRum , muCize ..
yokSa eqer ;
bu son yoLCuLuqum oLaCak ,
aRtık büyüyeCeqim.. ´ ]




Tutamadım kendime verdiqim sözü yine..

AkLımın daLLarında yuva yapmı$ sustuqum her$ey..
CevapLarını buLduqum her$ey qibi yitip qidiyor $u qecmek biLmeyen zaman..








[Firar......!]


Evet, Firardı senin yaptıqın.. "Biz"den firar ettin "sen"..
Zamanını söyLeyemem ama, adımını attıqın an anLamaLıydım diye de hayıfLanırım..




[Yazık......!]


Evet, yazık ettin sen!
qönüLLerce yoL katettikten sonra kar$ıma qecip, saLıverdin üzerime "umutLarını ! "
Neden yaptın!

Madem , miLatLarca yıL sonra dahi oLsa Firar edecektin, neden yaptın, ne demeye saLdın o umutLarı üzerime!

BiLiyorum her$eyi , sus! kıpırdamasın dudakLarın !








[BiLme......!]


Evet , biLme ne kadar aciz kaLdıqımı , ve , biLme sensizLiqin suLarında boquLduqumu..
qönüLLerce yoL katettikten sonra neden sindirdin kokunu akLımın qamzesine!
O cukurda hapis kaLdım ben!

BiLme!

Bakamıyorum aynaya artık, kimin icin hazırLayacaksın ki sacLarının LüLesini!
Yokum ki!
qeLdim mi ki?!
Birde , qönüLLerce yoL katettikten sonra soruyorsun "Bu bir qercek mi?" diye!









[qercek......!]


Evet, qercek / ti......
qözLerinin renqi kadar, yaLın/yaLnız/ayak ko$tuqun kadar, qirip/cıktıqın kadar benden ba$ka her qönüLe, ve! ve döndüqün kadar buz tutmu$ koLLarıma!
qercekti evet! BiLiyordum!

BiLiyordum, cırıLcıpLak kaLacaktı "umut"Larım o iLk adımı attıqında!

Ah kafam....! Ah akıLsız ba$ım!
qözLerin, sacLarını aLnından qeriye atı$ın, en onuLmaz qerceqim, bitmek tükenmek biLmeyen hasretim!!!!!!!!!!!!!!!!
Artık cok qec....Sende biLiyorsun, uzakLar ve ........








[BiLmece'msin....]


qec kaLmı$Lıqımın öfkesi
Yaptıqım her hatanın sebebi
qördüqüm renkLerin en qüzeLisin biLiyorum..

Cıkar beni bu karanLıktan

Yitip qidiyorum......





[bıRaktıqım qibiyim ama sana yOkum ,
ve ;

bendEki tüm saatLeR ayRıLıqa kuRuLu..

yine dE , meRhaba sana.. sanCıLı qeCeLeRimin en anLamLı nedEni..
meRhaba qidip qidip dönmeLeRin en qüzeLi.. ]


_Alıntı_

Hiç yorum yok:

Arama Motoru