3 Şubat 2008 Pazar

YaĞMuRa YüRüYoRuM..



Yine yağmur yağıyor,
Bardaktan boşalırcasına düşüyor üstüme,
Dudaklarımda düğümlenen kelimeler,
Yağmura koşup yine bana dönüyor,
Ve ben yağmura yürüyorum.

Çaresiz çırpınışlarım bir fayda vermiyor artık,
Esrarına kapılıyorum damlaların,
Gülümsüyorum ölüme ben,
Aldanıyorum efsunkar bakışlara,
Kimi zaman boşa söylenen aşk sözleriyle ürperiyorum,
Ve ben yağmura yürüyorum.

Çisil çisil gözlerime akıp gidiyor,
Sel oluyor yüreğime yağmur,
Seninle dolan efkarımı ona anlatıyorum,
Sende, sende benimle yağ gönüllere diyor,
Ama ben yapamıyorum,
Kopamıyorum senden,
Ve ben yağmura yürüyorum.
Kaçıyorum hatıralardan,
Birer birer vuruyorlar beni can evimden,
Gözlerin beni öldürüyor her bakışında,
Kan ağlıyor gözlerim kimi zaman,
Şimdi yağmur olup yağmak vardı,
Zindan gecelerde gül gibi açmak vardı,
Vazgeçtim ben,
Susuyorum,
Ve ben yağmura yürüyorum...

Alıntıdır

Hiç yorum yok:

Arama Motoru