3 Şubat 2008 Pazar

Son İsteğim: 'Dön'

Son İsteğim: 'Dön'


............. Bak bir ömür bitti,
............... Bu son dileğim...
............... Dön!!! Taşı ağlattı yaralı yüreğim!


Onca zaman geçti hiç mi düşünmedin? Hiç mi için acımadı? Ömrümü aldın gittin, beni bitirdin, hiç mi kanına dokunmadı? Bak işte, bak bir ömür bitti...
Hiç birşey istemedim senden, "kal, ne olur gitme!" bile demedim, gitmeyi kafana koymuştun... Şimdi bir tek isteğim, bir tek dileğim var... Dön!
Yetmedi mi gittiğin yollar? Sıkılmadın mı boş hayatlardan? Bak dağlar, taşlar ağladı benimle... Açtığın yara her yeri yaktı, geçti, talan etti de, bir sen mi hissetmedin? Nasıl bir ruh taşıyorsun söylesene... Hadi, hadi dönsene!!!

............... Denizde kaybolmuş bir sandal gibiyim,
............... Seni sensiz yaşadım, öksüz mü öleyim?

Dalgalara kapılmış, bir o yana, bir bu yana savrulmak nasıl bir şey bilir misin? Kalabalıkta kayboldun mu hiç? Gittiğinden beri yolumu kaybettim ben, kendimi bulamıyorum, bulup hayata dönemiyorum. Ölüm geçiyor avuçlarımdan, sensiz tutamıyorum...
Seninle bile hep tek başımaydım. Dön hadi sensizlik yalnızlık olmaktan çıksın... Son bir dilek senden, geldiğini göreyim! Yaşadığım zamanı sensizliğe mahkum ettin, öldüğüm zamanı bari azad et sensizlikten... Yüzünü görmeden, sesini duymadan, seni hissetmeden kaybolmama izin verme! Hadi, hadi dönsene!!!

............... Bu senden son arzum,
............... Son dileğim!!
............... Ne olur aşkım kollarında can vereyim!

Bunlar son çığlıklarım, son haykırışlarım... Tamam sevmiyorsun, anladım... Ama bir kez yen kendini, düşünme hiç bir şeyi... Bir daha seni istemeyeceğim senden, söz! Bir kereliğine, kayboluşuma kadar, yalanda olsa sevsene... Hadi, hadi dönsene!!!






(alıntıdır)

Hiç yorum yok:

Arama Motoru