9 Şubat 2008 Cumartesi

Sevdan Benim Olsun

Ben seni sevdim yücelttim sevdamı yüreğimde,
Özlemle seni beklemeyi sevdim ömrümce,
Seni öyle çok sevdim ki baharlar gönlümde,
Bir çiçek görsem düşüncelerimde sen,
Yavru bir kediyi okşasam usum da yine sen,
Sen var ya canım tek sevdiğim, benimsin sen.



Bir sevda güneşiydi doğmuştu dünyama,
İnsan başka bir şey ister mi hep aşk olsa,
Aşkla yaşamak, hep sevdiğinle olmak,
Rüyalarındaki sevgiliyi karşında bulmak,
Yanmak yalnızca bu aşk için yanmak,
Sevgiyi delice kalbinde saklamak.



Gizledim sevdamı,yüreğimin en kuytularına
Kimse görmesin almasın diye çırpındım yıllarca,
Bazen akan gözyaşlarıma güldüm anlamsızdı bana,
Beni benden çok seven biri vardı o da karşımda,
Yanıyordu ben gibi, bu sevgi hep çıkmaz sokakta,
Karışan gözyaşlarımız aktı herzaman aşkla.



Susma! sevdiğini herzaman bana söyle,
Yüreğim filiz versin senden gelen sevgiye,
Dudaklarımdaki hasret, mirastır sevdiğime,
Aşkla yaktım ben bu yolu, inat özlemine,
Lâvlar döşedim tren raylarına inat hasretine,
Ben yandım ama, seni de yaktım ölümüne.



Bir tek günüm sensiz geçerse, haram olsun bana,
Ölümlerden beter olsun yüreğim, başkasına akarsa,
Görmesin gözlerim, kalırsam yangınlarda,
Sevdan benim olsun uğramasın başkasına,
Çöllerde yaşasam bile,susuzluğum yalnızca sana,
Kurşunlarda kalsa da yüreğim hep yoluna..




(alıntıdır)

Hiç yorum yok:

Arama Motoru